Huolto ja tuki
Kodinkoneiden ja laitteiden huoltotoimenpiteet hoidetaan maahantuojan valtuutettujen huoltoyhtiöiden kautta.
Kaikki huoltotoimenpiteet pyritään tekemään mahdollisimman nopeasti.
Jos tuotteessa on takuun piiriin kuuluva vika, tuote huolletaan valtuutetussa huollossa tai korvataan vastaavanlaisella tuotteella. Ensisijaisesti valitaan edullisempi vaihtoehto. Huollon kestossa on varauduttava siihen, että korjaus vie 7-15 arkipäivää. Huollosta tai korjauksesta ei koidu asiakkaalle kustannuksia, jos korjattava vika kuuluu takuun piiriin. Mikäli taas tuotteessa ilmennyt vika ei kuulu takuun eikä virhevastuun piiriin, on asiakkaan vastattava tuotteen korjaukseen liittyvistä kustannuksista.
Puhelimen tai tietokoneen ollessa kyseessä muistathan, että olet ottanut laitteesi tiedostoista varmuuskopiot ennen sen toimittamista huoltoon. Emme takaa tiedostojen säilyvän huollon aikana. Euronics ei vastaa hävinneistä tiedostoista.
Muista aina säilyttää kaikki tilaukseen ja toimitukseen liittyvät dokumentit, sekä kuitti!
Takuuehdot löydät myös laitteen valmistajan tai maahantuojan sivuilta.
Huomioithan, että nämä normaalitakuut koskevat kuluttajakäyttöön ostettuja tuotteita, ei ammattikäyttöön hankittuja tuotteita.
Lisätietoja asiakaspalvelustamme sekä maahantuojilta.
Euronics jatkoturva
Jos omistat Euronics jatkoturvan ja valmistajan takuuaika on jo päättynyt, huolehtii Jatkoturva laitetakuusta.
Ota yhteyttä puhelimella 029-003 9220 tai mene osoitteeseen www.moderna.fi ja valitse "Ilmoita vahinko"

Reklamaatiot
Reklamaatio ja RMA tapauksissa laitathan meille kaikki tiedot tulemaan kirjallisena osoitteeseen
asiakaspalvelu(a)sahkopari.fi
Laita viestin otsikoksi RMA + tuotenimi
Kirjoita viestiin
Ostopäivämäärä ja ostopaikka
Vikakuvaus
Tuotemerkki ja mallinimi
Tuotteen sarjanumero ja PNC numero (Löytyy tuotteen tuotekilvestä)
Omat yhteystietosi, nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite
Osoite, missä tuote sijaitsee
Lisäksi laita liitteenä ostokuitti sekä valokuva missä tuotevika ilmenee. Jos mahdollista, laita valokuva myös tuotekilvestä.
Otamme reklamaation käsittelyyn mahdollisimman pian!
Sähköpari Oy
Kaaritie 12, 76150 Pieksämäki
Puhelin
020 7291800
MA-PE 9-17, LA 9-14


