Huolto ja tuki


Kodinkoneiden ja laitteiden huoltotoimenpiteet hoidetaan maahantuojan valtuutettujen huoltoyhtiöiden kautta.
Kaikki huoltotoimenpiteet pyritään tekemään mahdollisimman nopeasti.
 

Jos tuotteessa on takuun piiriin kuuluva vika, tuote huolletaan valtuutetussa huollossa tai korvataan vastaavanlaisella tuotteella. Ensisijaisesti valitaan edullisempi vaihtoehto. Huollon kestossa on varauduttava siihen, että korjaus vie 7-15 arkipäivää. Huollosta tai korjauksesta ei koidu asiakkaalle kustannuksia, jos korjattava vika kuuluu takuun piiriin. Mikäli taas tuotteessa ilmennyt vika ei kuulu takuun eikä virhevastuun piiriin, on asiakkaan vastattava tuotteen korjaukseen liittyvistä kustannuksista.

Puhelimen tai tietokoneen ollessa kyseessä muistathan, että olet ottanut laitteesi tiedostoista varmuuskopiot ennen sen toimittamista huoltoon. Emme takaa tiedostojen säilyvän huollon aikana. Euronics ei vastaa hävinneistä tiedostoista.


Muista aina säilyttää kaikki tilaukseen ja toimitukseen liittyvät dokumentit, sekä kuitti!

Takuuehdot löydät myös laitteen valmistajan tai maahantuojan sivuilta.

Huomioithan, että nämä normaalitakuut koskevat kuluttajakäyttöön ostettuja tuotteita, ei ammattikäyttöön hankittuja tuotteita.
Lisätietoja asiakaspalvelustamme sekä maahantuojilta.

Euronics jatkoturva

Jos omistat Euronics jatkoturvan ja valmistajan takuuaika on jo päättynyt, huolehtii Jatkoturva laitetakuusta.

Ota yhteyttä puhelimella 029-003 9220 tai mene osoitteeseen www.moderna.fi ja valitse "Ilmoita vahinko"

 

Jatkoturvan huolto-ohjeet

Reklamaatiot

Reklamaatio ja RMA tapauksissa laitathan meille kaikki tiedot tulemaan kirjallisena osoitteeseen 
asiakaspalvelu(a)sahkopari.fi

Laita viestin otsikoksi RMA + tuotenimi 

Kirjoita viestiin

Ostopäivämäärä ja ostopaikka
Vikakuvaus
Tuotemerkki ja mallinimi
Tuotteen sarjanumero ja PNC numero (Löytyy tuotteen tuotekilvestä)

Omat yhteystietosi, nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite
Osoite, missä tuote sijaitsee

Lisäksi laita liitteenä ostokuitti sekä valokuva missä tuotevika ilmenee.  Jos mahdollista, laita valokuva myös tuotekilvestä.

Otamme reklamaation käsittelyyn mahdollisimman pian! 
 

 


 

Sähköpari Oy

Kaaritie 12, 76150 Pieksämäki

Puhelin

020 7291800

MA-PE 9-17, LA 9-14